داروخانه آنلاین؛ خرید اینترنتی دارو بدون دردسر

تاریخ انتشار :

نبض بازار: حتما در این روز‌های قرنطینه این مشکل برایتان پیش آمده که به دارویی نیاز داشته‌اید، اما به‌واسطه‌ی کرونا و بودن در قرنطینه خانگی قادر به رفتن به داروخانه نبوده‌اید. در این شرایط بهترین راه حل سفارش دارو‌ها از داروخانه آنلاین می‌باشد.

داروخانه آنلاین چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، و همچنین گسترش کسب و کار‌های آنلاین و اینترنتی، داروخانه‌های آنلاین و خرید اینترنتی دارو نیز در صفحات وب گسترش یافتند. با روی کار آمدن داروخانه‌های آنلاین دیگر مجبور نخواهید بود برای خرید اینترنتی داروهای بدون نسخه ساعت‌ها در صف داروخانه‌ها منتظر بمانید بلکه قادر خواهید بود دارو‌های مورد نیاز خود را از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر سفارش داده و در منزلتان تحویل بگیرید.

داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

در این روز‌های سخت که مهمانی ناخوانده به اسم کرونا، اکثر ما را خانه‌نشین کرده بی‌شک کسب و کار‌های اینترنتی می‌توانند کمک شایانی برای رفع نیاز‌های روزانه‌ی ما کنند. داروخانه آنلاین نیز از این کسب و کار‌ها مستثنی نیست و می‌تواند در این شرایط دشوار حتی فرشته نجات ما باشد.

تمام محصولات داروخانه‌ای از جمله مکمل‌های بدنسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مولتی ویتامین‌ها و هرچیزی که برای تهیه نیاز به نسخه‌ی پزشک نداشته باشد، از طریق داروخانه آنلاین قابل سفارش است.

البته لازم به ذکر است در ایران به دلیل وجود محدودیت‌ها فروش داروخانه‌های آنلاین به مکمل‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، کمک غذا‌های کودک و محصولات ارتوپدی محدود می‌شود و امکان خرید دارو‌ها چندان مهیا نیست. امید داریم که در آینده نه‌چندان نور امکان سفارش آنلاین دارو‌ها نیز مهیا شود.

مزایای داروخانه آنلاین

۱. همیشه باز و در دسترس

داروخانه‌های حضوری به‌صورت تمام وقت ارائه خدمات نمی‌دهند. مگر اینکه شبانه‌روزی باشند، ولی تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی زیاد نیست. درب داروخانه آنلاین هرروز هفته و ۲۴ ساعته به روی مشتریان باز است و شما قادر هستید در هرساعتی از شبانه روز خرید خود را انجام دهید و در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.

۲. صرفه‌جویی در وقت

برای خرید از داروخانه‌های حضوری باید زمانی را در مسیر رفت و برگشت از داروخانه سپری کنید و حتی شاید در برخی موارد وقتتان در مسیر‌های پرترافیک و خیابان‌های شلوغ اتلاف شود. ولی با خرید از داروخانه آنلاین دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

۳. سفارش و تحویل آسان

مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین، داروخانه آنلاین نیز مراحل سفارش و تحویل ساده‌ای دارد. تنها کاری که انجام می‌دهید این است که محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، به سادگی پرداخت را انجام دهید و در اولین فرصت سفارشتان را تحویل بگیرید.

داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

۴. مشاوره و راهنمایی آنلاین و تلفنی

ممکن است برای خرید برخی از محصولات نیاز به مشاوره و آگاهی بیشتر داشته باشید. در یک داروخانه‌ی آنلاین شما قادرخواهید بود از طریق وب‌سایت راجع به مکمل‌های غذایی، محصولات آرایش و بهداشتی و هرچیزی که به آن نیاز دارید از مشاوران کمک و راهنمایی بخواهید. مشاوران در کوتاهترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد تا محصول مورد نظرتان را انتخاب و آن را تهیه کنید.

۵. دسترسی به موجودی و قیمت محصولات

از طریق وب‌سایت‌های داروخانه آنلاین شما قادر خواهید بود که از موجود بودن یا نبودن محصولات و همچنین قیمت آنان آگاه شوید. در صورتی که در داروخانه‌های حضوری این امکان برای شما مهیا نیست و برای آگاه شدن از قیمت یا موجود بودن هر محصول نیاز است هربار سوال کنید.

۶. استفاده از تجربه دیگران

خرید محصولات داروخانه‌ای از داروخانه آنلاین، به شما این امکان را می‌دهد که پیش از خرید هر محصول در قسمت نظرات کاربران، نظر افراد دیگری که از آن محصول استفاده کرده‌اند را بخوانید و برای خرید یا عدم خرید اطمینان حاصل کنید. طبیعی است که تجربه و نظر افراد دیگر در ارتباط با هر محصول میتواند کاربردی باشد.

۷. دسترسی برای همه افراد

افراد مسن، بیمار و یا ناتوان در خرید حضوری داروها، از طریق وب‌سایت‌های داروخانه آنلاین قادر به خرید دارو‌های مورد نیاز خود خواهند بود.

۸. تسریع در یافتن محصول

خرید برخی مکمل‌های غذایی، بدنسازی و چاقی و لاغری ممکن است نیازمند تحقیق و حتی گاهی گشت و گذار در چندین داروخانه برای اطمینان از انتخاب درست باشند. در داروخانه آنلاین شما می‌توانید به سادگی محصول مورد نظرتان را پیدا کنید و پس از خواندن اطلاعات دارویی مربوط به آن با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

۹. امکان مقایسه محصولات

یکی دیگر از مزایای مهم داروخانه آنلاین امکان مقایسه محصولات مشابه می‌باشد. این قابلیت شما را قادر خواهد ساخت که در صورت ماندن در دو راهی انتخاب بین دو محصول، تمام خصوصیات کیفی آن‌ها را با هم مقایسه کنید و پس از اطمینان از انتخاب آن را ثبت کنید.

۱۰. خرید محصولات با قیمت ارزان‌تر و پیشنهادات ویژه

بیشتر داروخانه‌های آنلاین گا‌ها محصولات خود را با تخفیفات در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که شما می‌توانید از این تخفیفات و پشنهاد‌های شگفت‌انگیز استفاده کنید و محصولات را با قیمت‌هایی پایین‌تر از داروخانه‌های حضوری تهیه کنید.

محصولات قابل سفارش از طریق داروخانه آنلاین

تمامی محصولاتی که برای تهیه نیاز به نسخه پزشک نداشته باشند، از طریق داروخانه آنلاین قابل سفارش می‌باشند. برخی از این دارو‌ها عبارتند از:

  • مکمل‌های دارویی
  • ویتامین‌ها
  • مکمل‌های بدنسازی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  • محصولات مادر و کودک
  • تجهیزات پزشکی و ارتوپدی
  • محصولات گیاهی
  • محصولات غذایی

تمام این محصولات با بالاترین کیفیت و امکان گرفتن مشاوره و راهنمایی آنلاین در ارتباط با آن‌ها و همینطور ضمانت برگشت محصول عرضه می‌شوند.

داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟

تشخیص داروخانه آنلاین معتبر و غیرمعتبر

خرید دارو‌ها از داروخانه‌های آنلاین معتبر امری مهم و حیاتی به‌حساب می‌آید. زیرا دارو‌ها مستقیما با سلامت افرار ارتباط دارند و در صورت سالم نبودن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری ممکن است به سلامت افراد وارد شود. اما راه تشخیص داروخانه‌های معتبر چیست؟

در حال حاضر تنها راه اطمینان از معتبر بودن داروخانه اینترنتی این است که داروخانه آنلاین موردنظر شما، برروی سایت خود مجوز‌های الکترونیکی و بهداشتی داشته باشند. این مجوز‌ها و مدارک باید قابل رؤیت و پیگیری باشند.

داروخانه آنلاین با ارسال رایگان

اکثر داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی دارای پیک رایگان می‌باشند. همین موضوع می‌تواند یکی از اصلی‌ترین مزایای داروخانه‌های آنلاین به‌شمار آید. زیرا با ارسال رایگان دارو‌ها هزینه‌هایی که شما صرف رفت و آمد به داروخانه‌های حضوری می‌کردید حذف می‌شود. از طرفی همین موضوع می‌تواند کمک شایانی به‌کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهری کند.

مجله‌های پزشکی در وب‌سایت داروخانه‌های آنلاین

بسیاری از وب‌سایت‌هایی که فروش اینترنتی دارو انجام می‌دهند دارای مطالب پزشکی مفید و کاربردی می‌باشند و چه بسا که این مطالب بتوانند در انتخاب دارو به شما کمک کنند و اطلاعات دقیقی در ارتباط با بیماری‌ها و مشکلات مختلف در اختیار شما قرار دهند.

تمامی موارد گفته شده شما را یاری خواهند کرد تا در این روز‌های قرنطینگی مشکل تهیه‌ی دارو نیز برایتان حل شود و به سادگی بتوانید محصولات داروخانه‌ای خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین سفارش داده و تحویل بگیرید.

داروخانه آنلاین چیست و چه مزایایی دارد؟