بزرگترین اشتباهات آقایان در لباس پوشیدن

تاریخ انتشار : يکشنبه، 28 ارديبهشت 1399

نبض بازار: قرن بیست و یکم، زمان مناسبی برای آزمایش سبک است، زیرا به شما امکان می دهد بسیاری از روندهای مختلف مد را با هم ترکیب کنید و خود را از طریق فردیت بیان کنید. حتی اگر همیشه بهتر بودن خود باشید، در مد، قوانین ساده ای وجود دارد که باید رعایت شود.برای یک مرد، جزئیات چیزهایی است که می تواند یک لباس کامل را خراب کند یا آن را خراب کند - انتخاب کراوات اشتباه برای نوع بدن شما می تواند تمام ظاهر را خراب کند! برای به نظر رسیدن شیک و جذاب، باید به کوچکترین اشتباهاتی که مردان تا به امروز مرتکب می شوند، توجه کنید.

در اینجا قرار است تا چشمانتان را به جزئیاتی که ممکن است هنگام استایل لباس خود در صبح استایل بکشید باز کنید. در اینجا 10 اشتباه وجود دارد که می توانید به راحتی از آن جلوگیری کنید تا هر روز تیز به نظر برسید.

1. کت شما خیلی بلند یا خیلی کوتاه است.

یک کت و شلوار قطعاً یک قسمت اصلی در مد آقایان است و اغلب شامل جلیقه ای می شود. این لباس می تواند تمام ظاهر شما را بسازد یا خراب کند، بنابراین حتما آن را عاقلانه انتخاب کنید. این مسئله در مورد کت هایی که مردان تمایل به پوشیدن با لباس خود دارند مهم است، که طول کت جلیقه شما را بپوشاند.۹۹

2. تقریباً تمام تی شرت های شما مارک دار هستند.

بله، پوشیدن تی شرت های مارک دار می تواند بسیار جذاب باشد، اما به راحتی می توانید از بالای آنها کنار بروید. برخی از مردان فکر می کنند برندسازی تنها راه برای نشان دادن کیفیت وسایل پوشاک خود است، اما همیشه اینگونه نیست. شما ممکن است بخواهید تی شرت هایی بپوشید که باعث راحتی شما شود، چه مارک تجاری باشد یا نه - ما مطمئن هستیم که کسی متوجه آن نخواهد شد! آن را بسیار جذاب تر برای دیدن یک مرد در یک تک رنگ تی شرت، اما اگر شما در پوشیدن تی شرت مارک اصرار دارید، سعی کنید از تی شرت هایی با آرم یا مارک های کوچک استفاده کنید.

3. شما شلوار نامناسبی را خریداری می کنید، فکر می کنید در آینده مناسب خواهند بود

برای خرید شلوار جین شلوار سایز بدنتان را بخرید. بعضی افراد فکر می کنند اگر شلوار جین بزرگ بخرند در آینده سایزشان می شود. این کاملا اشتباه است زیرا زمانی که سایزشان می شود شلوار فرسوده می شود. بعضی افراد فکر می کنند پوشیدن شلوار جین بزرگ باعث لاغر نشان دادن پاها می شود اما این اشتباه است.

4. لباس زیر خود را نشان می دهد

پوشیدن لباس زیر تا زمانی که نشان داده نشود اشکال ندارد. همه ما می دانیم برای محافظت از پیراهن خود در برابر عرق و لکه ها مهم است، اما لباس زیر، لباس زیر محسوب می شود، بنابراین طبق قوانین لباس پوشیدن، نباید قابل مشاهده باشد. علاوه بر آن، لباس زیر شما تناسب اندام شما را خراب می کند. اما اگر واقعاً مایل به پوشیدن لباس زیر هستید، از لباس زیر یقه هفت و یا یقه باز استفاده کنید.

5. استفاده ی اشتباه از لوازم جانبی

همه ما تمایل داریم که هر از گاهی از لوازم جانبی استفاده کنیم، اما همانطور که  می دانید، قبل از ترک خانه، به آینه نگاه کنید و بهترین لوازم جانبی که با لباس شما مطابقت دارد را انتخاب کنید، به خصوص به این دلیل که خانم ها مردانی را دوست دارند که مرتب هستند. 

6. شما صندل ها را با جوراب می پوشید

بیشتر ما تصور می کردیم که این روند تا الان از بین رفته است، اما ظاهراً مردان هنوز این کار را انجام می دهند! پوشیدن صندل در نظر گرفته می شود که متعلق به ساحل یا تابستان است. دیدن مردهایی که همه وقت آنها را می پوشند بسیار ناخوشایند است، به خصوص اگر این کار را با جوراب انجام بدهند. صندل ها باید روی پاهای برهنه پوشیده شوند تا احساس راحتی کنید. اگر دوست ندارید پاهای خود را نشان دهید، به سرمایه گذاری روی کفش های بسته فکر کنید.
 
7. همه رنگ ها را به طور یکجا می پوشید

شما ممکن است یک فرد رنگارنگ باشید و در داخل و خارج خانه لباس های رنگی بپوشید، این خوب است، فقط مطمئن شوید که رنگ ها زیاد و شلوغ نباشند. شلوار زرد، پیراهن صورتی، پیراهن قرمز و کفش ورزشی سبز چیزهای زیادی هستند که باید به یکباره مورد استفاده قرار گیرند! به طور کلی، اگر می خواهید زننده به نظر برسید، پوشیدن رنگ های روشن ایده خوبی نیست و ترکیب همه آنها با هم قطعاً روشی مناسب نیست. لباس پوشیدن با رنگ های اصلی باعث می شود که شما زیبایی بیشتری به دست بیاورید. و اگر می خواهید یک رنگ انتخاب کنید، یک قطعه اصلی کوچک مانند لوازم جانبی یا برخی جوراب های متفاوت را انتخاب کنید.

8. لباس را با کفش ورزشی ترکیب کنید

می توانید در پوشیدن لباس راحتی آزاد باشید، اما اشتباه پوشیدن کفش ورزشی با کت و شلوار را انجام ندهید.کفش ورزشی برای دویدن و ورزش کردن ساخته شذه است، نه برای شرکت در جلسات شرکت. پس با پوشیدن کفش اسپرت با کت و شلوار جذابیت تان را خراب نکنید.

9. شما تی شرت های خود را دوست دارید داخل شلوار بگذارید

تیشرت خود را درون شلوار قرار ندهید زیرا باعث می شود شما مانند یک مرد میانسال به نظر برسید. تی شرت خود را رها نکنید. اگر شما پیراهن پوشیدید، پیراهن بدون تی شرت، دکمه های آن را ببندید، اگر تی شرت زیر پیراهن پوشیدید دکمه های آن را باز بگذارید، زیرا مرتب تر به نظر می رسید.


10. کراوات شما با نوع بدنه شما سازگار نیست

حتی بدون آنکه بدانید، بسیاری از مردان کراواتی اشتباه برای خودشان انتخاب می کنند. شما باید کراوات خود را مطابق با نوع بدنتان انتخاب کنید، ابتدا به طول کراوات خود توجه کنید، نباید سگک کمربند خود را بپوشاند. دومین اشتباه رایج پوشیدن کراواتی است که برای بدن شما پهن است. به طور کلی، یک کراوات برای یک مرد متوسط ​​باید از 3 اینچ تا 3.75 اینچ (7.5 سانتی متر تا 9.5 سانتی متر) باشد، بنابراین اگر پهنای بدن شما از حد متوسط ​​باریک تر است، این چیزی است که باید به دنبال آن باشید.