جدیدترین تیپ تابستانی امسال را از دست ندهید!

تاریخ انتشار : شنبه، 3 خرداد 1399

کیف، کفش و صندل:

صندل‌های بندی یا بنددار

نبض بازار:  تیپ تابستانی بدون صندل مناسب کامل نمی‌شود. امسال صندل‌هایی با بندهای باریک که به دور مچ پا بسته می‌شوند، مد روز است. ظرافت این نوع صندل‌های تابستانی، به تیپ شما جذابیت فوق‌العاده‌ای می‌دهد. در هوای گرم تابستان با این صندل‌ها حسابی خنک خواهید شد.

کیف و کفش های شفاف

به نطرتان شاید عجیب بیاید ولی کیف و کفش‌هایی از جنس ‌PVC شفاف، جدیدترین تیپ تابستانی امسال است! این کیف و کفش‌ها به شما احساس سبکی می‌دهند و یادآور دریا و شفافیت آب هستند. سفر به کنار دریا و ساحل، برنامه‌ی سفر تابستانی خیلی از افراد است. این کیف و کفش ها استایلِ سفر شما را خیلی جذاب می‌کند.

صندل‌های لژدار با پاشنه های حصیری

صندل‌های لژدار با پاشنه‌های حصیری دوباره آمده‌اند تا شما را به قلب تابستان ببرند. این مدل صندل‌ها با کیف‌های حصیری و پیراهن سفید یک تیپ تابستانی عالی برای شما می‌سازند. با این صندل‌ها در سفر و خیابان و هر کجا که می‌خواهید بروید، احساس راحتی خواهید کرد.

کیف های حصیری یا بافته شده

کیف‌های بافته شده یا حصیری احساس نوستالژی و یادآوری گذشته به ما می‌دهند اما مطابق با جدیدترین تیپ تابستانی است. این کیف های زیبا را با صندلهای حصیری ست کنید. اینطوری تیپ تابستانی شما گرم و لطیف می شود.

کیف های کوچک

طرفدارهای کیف‌های کوچک باید خوشحال باشند که این استایل از کیف زنانه بازگشته است. برندهای زیادی از گوچی تا فندی به طراحی انواع مدل‌ها در رنگ‌های متنوع پرداخته‌اند. کیف‌های کوچک، تیپ تابستانی دخترانه شما را کامل می‌کند.

صندل تابستانی

طرح ‌های پیراهن، دامن، لباس و شلوار:

سال 2018، سال استقبال از پارچه‌های گلدار، حریر، خال‌خال، سفید، براق، پولک‌دوزی و چین‌خورده است. در ادامه با بقیه‌ی مدل‌های لباس تیپ تابستانی آشنا شوید:

دامن میدی ساتن یا ابریشمی

تا همین چند سال پیش دامن میدی برای فصل تابستان چندان مناسب به نظر نمی رسید. اما امسال این مدل از دامن‌ها مورد توجه طراحان مد قرار گرفته است. شما هم برای تیپ تابستانی خود از میان دامن‌های میدی انتخاب کنید که از  پارچه‌هایی براق  دوخته شده‌اند مثل پارچه‌های ابریشمی و ساتن.

لباس‌ با پارچه‌ی چین‌خورده

دهه‌ی 90 میلادی اوج استفاده از پارچه های چین‌خورده بود. حالا دوباره بعد از 20 سال انواع تاپ و پیراهن از پارچه‌های چین‌خورده مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع پارچه با رنگ‌های روشن به خصوص برای تیپ تابستانی دخترانه خیلی مناسب است.

شلوارهای چهارخانه

شلوارهای چهارخانه با بلوز یا تاپ سفید برای یک تیپ تابستانی جذاب، هماهنگی خوبی دارند. این استایل ظاهر شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. چهارخانه‌های سیاه و سفید بیشتر از همه مورد توجه است.

لباس یک‌سره

لباس‌های یک‌سره یا سرهمی را حتماً در استایل امسال تابستان خود قرار دهید. این مدل لباس با پارچه و در طرح‌های مختلفی دوخته شده‌اند. اگر می‌خواهید تابستان خنک و راحتی داشته باشید، انواع نخی آن را انتخاب کنید.

اکسسوری و زیورآلات:

گوشواره های بزرگ و با طرح های هندسی

گوشواره‌های بزرگ به صورت شما زیبایی خاصی می‌دهد. مهم نیست لباس ساده می‌پوشید یا طرحدار، این گوشواره‌ها باعث می‌شود که با جدیدترین تیپ تابستانی متفاوت به نظر بیایید. اصطلاحی که به آن می‌گویند Fashionable یا مطابق مد پیش رفتن. پس با یک تغییر کوچک در استایل خودتان، تیپ خاص داشته باشید.

گوشواره‌های چوبی، پلاستیکی و پارچه‌ای

زیور آلات فلزی را فراموش کنید. وقت آن است که انواع متفاوتی از گوشواره را در استایل خود قرار دهید. گوشواره‌های پارچه‌ای با رنگ‌های متنوعی که دارند، برای هماهنگ کردن با لباس شما بسیار مناسب هستند. گوشواره‌های چوبی نیز با رنگ طبیعی خود، استایل شما را صمیمی و گرم نشان می‌دهند.

عینک آفتابی

امسال تابستان عینک باریک، عینک با فریم‌هایی به شکل اشکال هندسی مورد توجه هستند. در مقاله‌‌ی دیگری درباره‌ی جدیدترین مدل عینک آفتابی بیشتر بدانید.