امروز آخرین مهلت ثبت‌نام پیش فروش یک‌‌ساله ایران‌‌‌‌خودرو

تاریخ انتشار : سه‌شنبه، 20 خرداد 1399

 نبض بازار:  طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو که از ۱۸ خرداد ماه آغاز شده، ساعت ۲۴ امشب بیستم خرداد ماه پایان می‌یابد و حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام، قرعه‌‌‌کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد. در این طرح قرار است، ۴۵ هزار دستگاه دیگر از ۱۲ مدل خودروهای تولیدی محصولات ایران‌خودرو عرضه شود.

متقاضیانی که در قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برنده نشده‌‌‌اند نیز می‌توانند در طرح پیش فروش ۱۲ مدل از محصولات تولیدی این خودروساز مشارکت کنند.

گفتنی است، بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه کشی تعیین می شود.

توضیحات تکمیلی بخشنامه پیش فروش یک ساله

۱ .در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، خسارت تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفا به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرارداد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار(۱۲درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.

۲ .مشتری موظف است با توجه به مهلت اعلام شده در دعوتنامه نسبت به واریز وجه خودرو اقدام نماید درصورت عدم واریز مبلغ مشخص شده در دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع خودرو وقیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.

۳ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات ویا لوازم اضافی(آپشن)بر روی خودروگردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور، دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین‌نامه‌های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۴ .در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

۵ .کلیه خودروهای قابل ارائه از طریق این طرح، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهند بود.

۶ .سایر شرایط بخشنامه به قوت خود باقی است.