بازگشت شاخص کل به کانال 1.7 میلیون / خودرو و خساپا صف خرید شدند

تاریخ انتشار : چهارشنبه، 26 شهريور 1399

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۲٫۵ درصد رشد و به کانال یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد رسید، همچنین نمادهای خودرویی در بازار امروز صف خرید تشکیل دادند.

 با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بازار با رشد بیش از 2.5 درصدی با قدرت به کانال یک میلیون و 709 هزار واحد رسید. امروز هم مانند دیروز افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بازار مشهود است.

 

 

همچنین شاخص کل متاثر از معاملات فولاد، فملی، فارس ، اخابر، وبملت، خودرو و فخوز پیشرفت چشم‌گیری داشت و نمادهای خودرویی با اینکه دیروز بازگشایی شدند و قبل از توقف روندی نزولی داشتند اما امروز صف خرید تشکیل دادند و در محدود مثبت معامله می‌شوند.

در ادامه روند معاملات ارزش معاملات تا این لحظه بیش از 6 هزار میلیارد تومان بوده است.

 

 

نمادهای فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل گذاشتند و شاخص هم‌وزن نیز امروز 1 درصد رشد داشت که نشان از کلیت سبز بازار دارد.

همچنین در حالی امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است است که نمادهای حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند و این موضوع تصمیم‌گیری برای خرید این صندوق را سخت می‌کند

امروز نماد پترول با محدودیت دامنه نوسان دوباره بازگشایی شد و نمادهای فولاد، وتجارت و وبصادر به دلیل نوسان بیش از 20 درصدی یک ساعت متوقف شدند.