چه آپشن‌هایی به خودرو کوییک پلاس اتومات اضافه شده است؟

تاریخ انتشار : جمعه، 25 آذر 1401 17:37:13

با توجه به گفته‌های معاون بازاریابی و فروش سایپا این گروه خودروسازی آپشن‌های نصب شده بر روی خودروی کوییک پلاس اتومات را افزایش داد. گفته می‌شود سایپا مطابق با نظر مشتریان خود نسبت به افزایش تعداد آپشن‌های نصب شده بر روی خوردو کوییک پلاس اتومات اقدام کرده است.

حسین کاظمی طرقی در این خصوص توضیح داد: «آن دسته از مشتریانی که مطابق با برنامه فروش جاری خودروی کوییک اتوماتیک در تاریخ ۱۹ آذرماه اقدام به ثبت نام کردند خودرویی مجهز به آپشن‌های صندلی چرم، کفی ۳ بعدی و کفی صندوق عقب و همچنین کروز کنترل و ... دریافت خواهند کرد.

برخی از آپشن‌های خودروی کوییک پلاس اتومات که به تازگی به این خودرو افزوده شده شامل مولتی مدیا، کی لِس، استارت دکمه ای، سنسور و دوربین دنده عقب، نمایشگر کنترل فشار باد تایر، رینگ آلومینیومی، سیستم فرمان برقی و فرمان D type، دی لایت، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و... است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: «خودروی کوییک پلاس اتوماتیک به عنوان یکی از اقتصادی ترین خودروها با گیربکس اتوماتیک که مجهز به آپشن های قابل توجه و مورد تقاضای بیشتر متقاضیان این گروه قیمتی بازار است، عرضه می شود.»

لازم به یادآوری است که در تاریخ ۱۹ آذر ماه امسال طرح فروش فوق‌العاده و بدون قرعه‌کشی‌ای برای خودرو کوییک پلاس اتوماتیک از سوی سایپا اعلام شد که البته در این طرح خودرو مذکور با افزایش قیمت مواجه شده بود.

در طرح پیش‌فروش آبان ماه، کوییک پلاس اتوماتیک با قیمت ۲۷۸ میلیون و ۴۰ هزار تومان، و وانت ۱۵۱ با قیمت ۱۶۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان عرضه شده بودند. قیمت این دو محصول در طرح جدید به ترتیب به ۲۸۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ۱۶۹ میلیون و ۸۷۱ میلیون تومان رسیده است. به بیان بهتر، هر دو خودرو حدود ۹ میلیون تومان گران‌تر شده‌اند.

همین افزایش قیمت در ابتدا سبب شد که عده‌ای تصور کنند سایپا مجوز افزایش قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را دریافت کرده است اما پس از گذشت چند روز مشخص شد که تغییرات قیمتی مذکور مربوط به افزایش آپشن‌های نصب شده بر روی خودرو کوییک پلاس اتومات و وانت ۱۵۱ است.