فروش فوق العاده ایران خودرو با سود 200 میلیونی

تاریخ انتشار : شنبه، 24 دی 1401 18:48:01

مرحله چهل و دوم فروش فوق‌العاده ایران خودرو از روز یکشنبه هفته گذشته به مدت 7 روز آغاز شده و تا پایان فردا یکشنبه 25 دی ادامه دارد. در طرحی که از روز پنجشنبه به اجرا درآمده، 4 محصول پارس سال سفارشی و سفارشی ELX، سورن پلاس دوگانه سوز و رانا پلاس را از طریق قرعه کشی عرضه خواهد شد.

قیمت شانس چند؟

ماجرا این است که قیمت بازار و کارخانه 4 محصولی که در طرح فروش فوق‌العاده دی ماه 1401 ایران خودرو عرضه می‌شود حداقل 200 میلیون تومان با آزاد فرق دارد. با توجه به مهلت سه ماهه تحویل این 3 خودرو، می‌توان گفت برندگان این دوره هم مانند دوره‌های گذشته “ماهانه” بین 70 تا 90 میلیون تومان سود می‌کنند.

این خودروها در تاریخ سه شنبه مورخ 27 دی ماه 1401 قرعه کشی شده و اسامی برندگان نیز منتشر خواهد شد.

شرایط فروش فوق‌العاده و ثبت نام ایران خودرو

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از هفته گذشته آغاز شد که البته با توجه با اختلال سایت فروش، عملا دیروز ثبت‌نامی صورت نگرفت. بر این اساس متقاضیان واجد شرایط تا پایان روز ۲۵ دی ۱۴۰۱ مهلت دارند تا در این طرح شرکت کنند.

این طرح ویژه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و مادران و با مهلت تحویل ۹۰ روزه است. سورن پلاس، پارس ELX، پارس سال سفارشی و رانا پلاس چهار محصولی هستند که در طرح جدید فروش فوق‌العاده عرضه می‌شوند. برای دریافت قیمت خودرو های عرضه‌شده و جزئیات بیشتر جدول زیر را مطالعه کنید.

اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد ازجمله شرایط این طرح محسوب می‌شود. نداشتن الزام برای ارائه گواهی‌نامه ازجمله امتیازاتی است که‌ برای‌ مادران دارای بیشتر از یک فرزند در نظر گرفته شده است.

اختلال در سایت ایران‌خودرو با گذشت 4 روز از آغاز زمان ثبت‌نام بالاخره برطرف شد و امروز چهارشنبه بسیاری از متقاضیان موفق به ثبت درخواست خرید خود شده‌اند.

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از طریق قرعه‌کشی ویژه متقاضیان عادی، متقاضیان جوان سازی جمعیت (مادران) و متقاضیان خودروهای فرسوده، براساس اعلام قبلی این شرکت از روز یکشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

اما ‌سایت ایران‌خودرو از دقایق اول ثبت‌نام دچار اختلال شد و متقاضیان نتوانستند اقدام به ثبت تقاضای خرید کنند.

پیرو این موضوع و ادامه اختلال در سایت ایران خودرو، این شرکت مهلت ثبت‌نام خودرو را یک بار تا ۲۱ دی‌و بار دیگر با ادامه اختلال‌ها تا یکشنبه ۲۵ دی‌ تمدید کرد و از متقاضیان خرید خودرو خواست برای ثبت‌نام عجله نکنند.

این در حالی است که تا سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ یعنی با گذشته سه روز از آغاز ثبت‌نام هنوز این سایت دچار اختلال بود و امکان ثبت‌نام برای تعداد زیادی از متقاضیان فراهم نشده بود.

در روزهای گذشته امکان ورود به سایت اصلا وجود نداشت و کاربر با پیام «سرور وب سایت به طور موقت از دسترس خارج شده است» مواجه می‌شد اما اکنون سایت ایران خودرو باز می‌شود و امکان ادامه فرآیند ثبت‌نام وجود دارد.

در این دوره از ثبت نام و قرعه‌کشی چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، رانا پلاس، پارس سال سفارش  (ELX)، با موتورXU۷P و پارس سال با موتور XU۷P عرضه می‌شود.

منبع : تجارت نیوز