پیش فروش امروز خودرو لغو شد

تاریخ انتشار : سه‌شنبه، 4 شهريور 1399

در حالی که برخی سایت‌های خبری از طرح جدید پیش‌فروش شش محصول ایران خودرو در امروز خبر داده بودند اما به گفته نمایندگی‌های ایران خودرو طرح پیش فروش خودروها از سوی این شرکت خودروسازی در امروز لغو شده است.

در حالی طرح پیش فروش خودرو از سوی برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود که هیچ بخشنامه‌ای از سوی ایران خودرو مبنی بر پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی صادر نشده است.

یک نماینده فروش محصولات ایران خودرو درباره علت لغو این طرح به تجارت‌نیوز می‌گوید: این شرکت هنوز نتوانسته خودروهای معوق خود را به مردم تحویل دهد از این‌رو بخشنامه‌ای هنوز مبنی بر پیش فروش خودرو صادر نکرده است.

یکی دیگر از نمایندگی‌های فروش خودرو درباره طرح پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان می‌گوید: هنوز سایت گروه خودروسازی ایران خودرو بخشنامه‌ای مبنی بر فروش محصولاتش را ابلاغ نکرده و برخی خبرها مبنی بر پیش فروش شش محصول خودرو از سوی این گروه خودروسازی شایعه است.

برخی رسانه‌ها شب گذشته اعلام کرده‌ بودند: «گروه خودروسازی ایران خودرو در طرح پیش فروش جدید محصولات در این دوره از فروش همانند گذشته از قرعه‌کشی استفاده خواهد کرد. سایر محدودیت‌ها هم مطابق گذشته اعمال می‌شود. سود مشارکت خرید محصولات ۹ تا ۱۱ درصد است.»